joomla templates top joomla templates template joomla

Łazik marsjański z Częstochowy najlepszy w Europie

x-news/NTL Radomsko Sp. z o.o. włącz . Opublikowano w Astronomia wiadomości

Są nie tylko najlepsi w Polsce, ale i w Europie. Łazik marsjański, skonstruowany przez studentów Politechniki Częstochowskiej, zajął drugie miejsce w zawodach, które odbyły się w Stanach Zjednoczony. I choć byli tam nie raz, to z tak dużym wyróżnieniem nie wrócili jeszcze nigdy.

Nowa załoga dotarła na Międzynarodową Stację Kosmiczną

RUPTLY/x-news włącz . Opublikowano w Astronomia wiadomości

Międzynarodowa Stacja Kosmiczna. Rosjanin, Amerykanka i Francuz dołączyli do załogi Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. Dla Rosjanina Olega Nowickiego jest to druga misja na orbicie, z kolei dla Amerykanki Peggy Whitson już trzecia.

W czwartek inauguracja nowego projektora w Planetarium w Grudziądzu otrzymanego w ramach Budżetu Obywatelskiego. Odkryj wszechświat na nowo

info: PiOA w Grudziądzu włącz . Opublikowano w Astronomia wiadomości

W najbliższy czwartek inauguracja nowego projektora w Planetarium i Obserwatorium Astronomiczne w Grudziądzu otrzymanego w ramach Budżetu Obywatelskiego. Zakończyła się "Modernizacja Planetarium w Grudziądzu" w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego 2017.

Pierwszy tegoroczny spacer kosmiczny zakończony

STORYFUL/x-news włącz . Opublikowano w Astronomia wiadomości

Międzynarodowa Stacja Kosmiczna. Pierwszy tegoroczny spacer kosmiczny został zakończony. W jego trakcie astronauci dokonali niezbędnych napraw na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. Wymieniona została między innymi bateria przechowująca energię elektryczną.